O projekcie ZADANIE PLANOWANIE

FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY DLA NAUCZYCIELA - UCZESTNIKA PROJEKTU 

ZADANIE PLANOWANIE 

 

Szkoła Podstawowa nr 4 w Bydgoszczy 

 

 

Dane podstawowe 

1. 

Imię  

 

2. 

Nazwisko 

 

3. 

Jestem nauczycielem w  szkole podstawowej  objętym projektem 

…………………………………………………………………………….. (proszę podać pełną nazwę szkoły) 

4. 

Wybrana forma wsparcia (należy wskazać nazwę kursu i szkolenia) 

1. Studia podyplomowe w zakresie doradztwa zawodowego                       p    

2. Szkolenia z zakresu doradztwa zawodowego: 

Kompetencje diagnostyczne doradcy zawodowego                                               p  

Prowadzenie rozmowy doradczej z uczniem  szkoły podstawowej                     p 

Multimedialny warsztat pracy doradcy zawodowego                                            p 

Informacja zawodowa i tworzenie Indywidualnego Planu Działania                   p 

Zasady i metody pracy z tymi, którzy boją się sięgać po więcej                            p 

  

 

Deklaruję, iż  wykorzystam nabyte umiejętności w pracy dydaktycznej w szkole.  

 

Data i podpis nauczyciela: ……………………………Data wpływu formularza :  ……….……………………   

 

Potwierdzenie statusu nauczyciela: 

Potwierdzam, że Pan/Pani ………………………………………… jest nauczycielem w szkole objętej projektem tj. Szkoła Podstawowa nr 4 (nazwa szkoły).   

 

 

 

 

………………………….. 

Podpis pracownika szkoły i pieczęć szkoły 

 

Rekomendacja 

Rekomenduję udział Pana/Pani …………………………………………………………………… w szkoleniu/studiach podyplomowych w zakresie  ……………………………………………………………………………………………………………………… 

 

 

 

 

……………………………………………………………………. 

Data i Podpis Dyrektora szkoły 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Kryteria premiujące: 

 

 

Kryterium premiujące 

Potwierdzenie 

Liczba przyznanych punktów 

 

Kryteria na szkolenia/studia podyplomowe  

Realizacja zadań z zakresu doradztwa zawodowego w szkole objętej wsparciem w projekcie 

 

TAK     p           NIE p 

 

TAK – 2 pkt 

NIE – 0 pkt 

Wyrażenie chęci udziału w szkoleniach i studiach podyplomowych na etapie opracowanie diagnozy 

 

TAK     p           NIE p 

TAK – 2 pkt 

NIE – 0 pkt 

 

 

W przypadku, gdy liczba uczestników, którzy zgłosili się do udziału w danej formie wsparcia jest równa lub niższa niż liczba dostępnych miejsc, szkoła odstępuje od analizy kryteriów premiujących i nadawania wag punktowych.